سی روز موزیک تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و در ساماندهی به ثبت رسیده است.

سی روز موزیک » شکایت حسام نواب صفوی دلیل تعطیلی شبکه فارسی وان شده است

شکایت حسام نواب صفوی دلیل تعطیلی شبکه فارسی وان شده است

شکایت حسام نواب صفوی دلیل تعطیلی شبکه فارسی وان شده است

حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تولیزیون در صفحه اینستاگرام خود نوشت که شبکه ماهواره ای فارسی وان توسط او و شکایتش از این شبکه تعطیل شده است.

شکایت حسام نواب صفوی دلیل تعطیلی شبکه فارسی وان شده است

ماجرای تعطیلی شبکه فارسی وان farsi1 توسط حسام نواب صفوی که در پیامی جنجالی حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون گفته است که شبکه فارسی ۱ را من تعطیل کرده ام.

او در این باره نوشت:

وقتی شبکه «فارسی ١» اقدام به سریال‌های غیر اخلاقی کرد متاسفانه طلاق‌هایی موسوم به طلاق‌های «فارسی ١» شکل گرفت و بنیان خانواده خیلی از خانواده‌های ایران مورد هدف قرار گرفته شد و از هم پاشیده شد بعد از آن در نهایت رذالت، هویت ایرانی مورد تمسخر قرار گرفت.

سکوت به منزله خیانت بود طوماری بسیاری از مردم ایران، نشان از جریحه دار شدن احساسات و غیرت ایرانی بود. با طرح شکایت توسط اینجانب و رسیدگی پر قدرت قوه قضاییه شبکه منحط و غیر اخلاقی «فارسی ١» بسته شد.

شکایت حسام نواب صفوی دلیل تعطیلی شبکه فارسی وان شده است

این نکته را متذکر می‌شوم شکایت ملت ایران علیه این شبکه بود نه شخص. که افتخار وکالت این پرونده به عهده بنده بود و در آخر متذکر می شوم با اتحادی که بین وکلا در اکثر کشورها ایجاد کردم هر شخص و هر شبکه‌ای که بخواهد تمدن و فرهنگ چند هزار ساله ایران را به سخره بکشد در هر نقطه‌ای از دنیا آنها را تعقیب خواهیم کرد.

سپاس بیکران از مردم کشور ایران و قوه قضاییه کشور دارم که پشتیبان من بودند. متلاشی شدن این شبکه ضد ایرانی را به تمام مردم ایران تبریک میگویم. سید حسام نواب صفوی وکیل پایه یک دادگستری دی ماه یکهزار و سیصد و نود پنج.تهران

Adventure holiday Farsi 1 network by Hesam Navabsafavi + Photos

این پست چند تا قلب داره ؟

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیاز: ۰ / ۵٫ تعداد رای : ۰

امتیازی ثبت نشده است. اولین امتیازدهنده باش.

متأسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

بگذارید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود بخشیم؟