سی روز موزیک تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و در ساماندهی به ثبت رسیده است.

سی روز موزیک » فیلم شعار خلیج عربی » شبکه العربیه عربستان از شعار خلیج عربی هوادارن تراکتورسازی دفاع کرد!

شبکه العربیه عربستان از شعار خلیج عربی هوادارن تراکتورسازی دفاع کرد!

شبکه العربیه عربستان از شعار خلیج عربی هوادارن تراکتورسازی دفاع کرد!

حمایت معنادار شبکه العربیه عربستان سعودی از شعار خلیج عربی طرفداران تراکتورسازی در دیدار با استقلال که گزارشگر آن گفت مردم ایران میدانند نام آن خلیج عربی است و نه خلیج فارس!!!!

شبکه العربیه عربستان از شعار خلیج عربی هوادارن تراکتورسازی دفاع کرد!

بعد از انتشار فیلم شعار خلیج عربی هواداران و طرفداران تراکتورسازی تبریز شبکه العربی با انتشار ویدئو شعار هواداران تراکتور (شعار خلیج عربی) از آنها تقدیر کرد و گفت: مردم ایران میدانند که نام واقعی این خلیج، خلیج عربی است.

عواقب سر دادن شعار مجعول در دیدار استقلال و تراکتورسازی از سوی هواداران تیم تراکتور برای تیم تبریزی گران تمام خواهد شد.

در آن دیدار که با برتری دو بر یک تراکتورسازی به پایان رسید جمعی از هواداران منتسب به این تیم شعارهای قومیتی سر دادند. سر دادن شعار خلیج ع.ر.ب.ی اما از سوی رسانه های عرب زبان هم مورد توجه قرار گرفت، از الوکره گرفته تا الکاس. این اتفاق رضایت این رسانه ها را فراهم آورده است. بالاخره برخی از اهداف آنها در رابطه با خلیج فارس برآورده شده است. عواقب سنگینی در انتظار تراکتورسازی است. چه اتفاقی قرار است بیفتد؟

حمزه صفری عضو تیم حقوقی فدراسیون فوتبال و همچنین کارشناس روابط بین المللی و حقوق قضایی در این رابطه گفت: «شعاری که در ورزشگاه آزادی سر داده شد مصداق کامل و بارز هتک حرمت و حیثیت است و می تواند از جنبه های گوناگونی مورد بررسی حقوقی قرار بگیرد. حساسیت های این موضوع از جنبه های جامعه شناسی نیز بالاست و حتی بیشتر از شعارهای ناپسند دیگر که در سایر ورزشگاه ها سر داده می شود فضایی منفی ایجاد می کند.»

شبکه العربیه عربستان از شعار خلیج عربی هوادارن تراکتورسازی دفاع کرد!

وی عنوان کرد: «با استناد به مفاد حقوقی و بندهای مختلف نخستین نتیجه گیری که حاصل می شود محرومیت تراکتورسازی از حضور تماشاگران در بازی خانگی است. اینکه چند جلسه محرومیت در انتظار تماشاگران باشد منوط به تحقیقات بیشتر و بررسی گزارش های تهیه شده در اینباره است.»

این کارشناس حقوقی خاطرنشان کرد: «جلسه رسیدگی به این موضوع تشکیل خواهد شد، اما در این رابطه با توجه به حساسیت موضوع تحقیق بیشتری لازم است تا پس از آن تاریخی را برای تشکیل جلسه در نظر بگیریم. یکی از بدیهی ترین اقدام ها شناسایی افرادی است که مشوق سردادن شعارهای قومیتی در ورزشگاه بوده اند. »

باید بدانیم که خلیج همیشه فارس است…

Al Arabiya Arabic Gulf of support from the fans chanting Tractor

سایت تفریحی سی روز آماده شنیدن نظرات و نقدهای شما عزیزان است.

این پست چند تا قلب داره ؟

چه امتیازی به این آهنگ میدی؟

میانگین امتیاز: ۰ / ۵٫ تعداد رای : ۰

امتیازی ثبت نشده است. اولین امتیازدهنده باش.

متأسفیم که این پست برای شما مفید نبود!

بگذارید این پست را بهتر کنیم!

به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود بخشیم؟